tirsdag 31. januar 2012

Gave til ei rosa prinsesse :)

Den største prinsessa mi blir snart 7 år. Hun liker blomster, sommerfugler, glitter og ikke minst rosa. Hun samler på store og små skatter, og hva er da bedre enn en boks til å legge små skatter i.


Selve boksen er kvadratisk, sidene er 4 tommer. Den har fått 8mm rondeller til ben(vises dårlig på bildet). Jeg har brukt mønsterark fra Best Creation.


Jeg har brukt spellbinders labels four for å kutte ut motivet + skrivefelt. Har lagd en bro nede i kortet slik at det står stødig.

Teksten har jeg skrevet med copic multiliner 0.1.
 Stick pin som jeg har lagd selv.

Sommerfugl fra punch til Nellie Snellen, både den og blomstene har fått et godt lag med star dust stickles.


Et bilde av kun lokket. Blomster og blonde er fra WOC, perlebånd er kjøpt på ebay.

Et nærbilde av motivet. Hun heter Hazel og er fra Sugar Nellie. Hun er fargelagt med copics.

Jeg ønsker å melde meg på i disse konkurransene:
Wild Orchid Crafts: week 41 - creature comforts
DoYouStackUp: #56 ribbons
SimonSaysStamp: anything goes

Copics jeg har brukt:
E0000, 000, 00, 11, 30, 35, 25, 29
Y000, 13, 17
N0, 3
R20
V000, 12, 15, 17
YG03
G14, 17
BV00
RV000, 10, 13, 21

1 kommentar:

  1. Herlighet så søt denne var. Så skjønt motiv og så utrolig flott du fargelegger! Tusen takk for at du deltar hos Do You Stack Up.

    -Wenche

    SvarSlett