fredag 13. april 2012

Elven Ardella

Dette digistempelet er bare så lekkert. Du finner det hos Make It Crafty.
Jeg har som alltid printet det ut på X-press it blending card og fargelagt med copics.


Ark er fra Inkido Forever Collection. Det er 4 stk mønsterark på 6" plassert på et stort 12" ark. Det er kjempeflott med ark som passer sammen, men jeg skulle kjøpt flere av de. For nå har jeg ikke nok ark til å pynte innsidene..

Sommerfuglpunch fra Nellie Snellen. Blomster og halvperler fra Papirdesign, og blomster og osteklut fra Wild Orchid Crafts. Hjørnediesen er fra Whimsy.

Ellers er kantene rufset, svertet og fått en runde med symaskin.

Jeg ønsker å melde dette kortet på:
WOC - week 46 *things with wings*
SimonSaysStamp - april showers bring spring flowers
Copics jeg har brukt:
Hår: E40, 42, 44, 47, 49
Hud/lepper/kinn: E0000, 000, 00, 11, 04, BV00, 02, R00, 20
Klær: BG70, 72, 75, 78, N8, E70, 71, 74

3 kommentarer:

  1. Beautiful card! Your coloring is fantastic!!!
    Thanks for joining in the WOC Challenge this time around!
    Hugs, Dena

    SvarSlett
  2. Wow, dette var rålekkert!! Herlig motiv og fargelegging, takk for at du skriver hvilke tusjer du bruker! God helg,

    Stine :)

    SvarSlett
  3. Love your gorgeous card, such a beautiful fairy
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    SvarSlett