mandag 23. april 2012

Vårfølelse

Helgen har vi tilbrakt ute på tur i nærområdet med akebrett og pølsegrilling. Solen skinner og vi har en nydelig hvit vår akkurat nå :) 

Dagens kort gir tanker om sol og sommer..og en litt mer grønn vår som min samboer ønsker seg. 


Jeg har brukt et stempel av Elisabeth Bell som nylig er utgitt via Whimsy Stamps. Apple blossom heter hun. Hun er som alltid fargelagt med copics. Skyggelegging rundt motivet er gjort med coloursoft blyanter og tegnestubb.


En liten tag gjemt bak motivet.

Ønsker å delta i disse utfordringene:
BnW Challenge Blog: Spring is in the air
Wild Orchid Challenge: Week 47 - spring is in the air

Annet utstyr:
Ark: Bazzill, Imaginisce
Dies - Lifestyle Crafts, Whimsy
Stempel - Stempelglede, Kort og Godt
Blomster - Magnolia, WOC, Prima
Div: liquid pearl white opal, hero arts twine, dymo, papirdesign halvperler, hvit dabber, eyelet, cats eye.

Copics brukt:
B0000, 00, 02, 04, 06
N0, 2, 3, 5
G40, 43, 46
YG95
R00, 20, 22, 46, 59
RV99
E0000, 000, 00, 11, 25, 29, 30, 31, 33, 35, 50, 51, 55

3 kommentarer:

  1. Kjmepe flott kort. Er et vårlig preg over det ja :)

    SvarSlett
  2. Morsomt at jeg kom inn til deg, var og tittet hos ei som hadde vært i min blogg og trykket på den første i hennes bloggliste og der var du :D

    Har jo kommentert på dette kortet på forumet, må si at jeg liker godt fargene du har brukt! Selv om det ikke er rosa ;)

    SvarSlett
  3. Ååå så vakkert kort og nydelig motiv som er vakkert fargelagt!
    Takk for at du deltar hos WOC denne gangen.
    Klem, Anne

    SvarSlett