søndag 22. januar 2012

Klem fra meg :)

Her kommer mitt første kort i år :)


Jeg fant dette digistempelet hos FredSheSaid.
Denne lille kolibrien minnner meg om ferieturen til Brasil. Jeg husker enda hvor fascinert jeg ble av de de søte, og veldig små, fuglene som svirret rundt blomstene.
Motivet er klipt ut og montert med 2mm limputer for å skape litt dimensjon i kortet. Det er som alltid fargelagt med copics.


Siden framsiden er ganske enkel så ble også innsidene det. Kantene er svertet og sydd.


En liten signatur til sist :)

Copics jeg har brukt:
 E40, 41, 42, 43, 44, 47, 49, 50, 51
YG03, 63, 67
G28
Y35
R20, 24, 27, 29, 59
BV02


Jeg ønsker å melde dette kortet på copic oz - summerchallenge

3 kommentarer:

  1. Jeg er så imponert over fargeleggingen din at jeg ikke helt vet hva jeg skal si!! Gøy å se kort med søm fra deg, gleder meg til flere!!

    SvarSlett
  2. Første gang jeg er på bloggen din. Her var det mye flott :)

    SvarSlett
  3. WOW!! Beautiful card and your colouring is divine!

    SvarSlett