søndag 10. mars 2013

GD-CMN #2

Her er kort #2 jeg leverte som bidrag til CMN som gjesteartist.

Denne gangen valgte jeg et motiv fra Sureya, hun har så utrolig mye fint! Disse to søte jentene heter Mika & Mai.


Jeg prøvde å stæsje kortet mer, men det ble liksom ikke plass, motivene tar sin plass:)

Hvis du ønsker å se hvilke farger jeg har brukt, og en presentasjon av meg, så finner du det i bloggen til CMN. Jeg brukte bl.a E79 som base for skyggene til det rosa antrekket, og R59 under den grønne kjolen.

Ønsker dere alle en fin søndag:)





4 kommentarer:

  1. HELT fantastisk Tove!!
    jeg blir helt bergtatt av alt du lager og du er en mester med tusjene dine. Tusen takk for herlig inspirasjon
    Masse klemmer
    Jill

    SvarSlett
  2. Hei!
    Flotte kort du lager.
    Likte stemplet om gode venner er gull verdt. Hvem selger de?
    Hilsen Anne Britt

    SvarSlett
  3. I saw this over at CMN and needed to see more of your creations, your colouring is so amazing!! I am your newest follower, I look forward to seeing more of your work. XOX Lucy

    SvarSlett
  4. Wow, for en lekker fargelegging! Utrolig flott! Du trenger absolutt ingen pynt som konkurrerer med motivet, det er pynt nok i seg selv! Utrolig fint. God ide å bruke E79- legger meg det på minnet med en gang. Takk for inspirasjonen!
    Klem Elizabeth

    SvarSlett