onsdag 4. juli 2012

Sommerkonkurranse, del 1

Første runde i CopicMarkerNorge sin sommerkonkurranse er i gang, og jeg rakk akkurat hjem for å lage første bidrag før jeg reiser bort igjen!


Motivet er et digistempel fra Make It Crafty, Elven Ardella.
Det er printet på X-press it blending card, og selvfølgelig fargelagt med copics. 

Fargene jeg har brukt er:
Hud/ansikt: E0000, 000, 00, 02, 11, R00, BV00
Klær/vinger: RV000, 91, 93, 95, 99
Hår: E40, 42, 44, 47, 49 

En riktig GOD SOMMER til dere alle :)




10 kommentarer:

  1. Å men kjære vakre vene, noe så utrolig flott. Den fargeleggingen tok nesten pusten fra meg. Utrolig nydelig.
    Takk for at du vil være med i sommerkonkuransen til CMN, og lykke til.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Fy filler'n altså noe så lekkert!
    Utrolig flott fargelegging og perfekt valg av farger til motivet

    Tusen takk for at du deltar i CMN's sommerutfordring og lykke til
    Sommerhilsen fra Jill

    SvarSlett
  3. Wow! Så vakkert fargelagt! Helt utrolig!
    Elizabeth :)

    SvarSlett
  4. Rett og slett helt rå fargelegging jeg digger det!
    Tusen takk for at du deltar hos CMN's sommer utfordring! Og lykke til:)
    Klem,Trine

    SvarSlett
  5. Herre verden, dette var rett og slett bare vakkert. Nydelig motiv og NYDELIG fargelagt. Er skikkelig imponert her jeg sitter.
    Tusen takk for at du deltar i sommerutfordringen her hos oss på CMN og lykke til.
    Gunn:)

    SvarSlett
  6. Dette er det mest vanvittige jeg har sett av fargelegging!!!! Noe så utrolig lekkert!!! *Besvime!!*

    MÅ bare bli følger....

    Klem, Hege :-)

    SvarSlett
  7. For et utrolig lekkert kort, og for en fargelegging - helt perfekt!
    Gleder meg til å følge bloggen din videre!
    God sommer!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  8. Hi Jasmine =)
    Your card is magnificent!
    Thanks for your nice words on my blog =)) for the hair I used E50,53,57,49.
    Have a great week =)

    SvarSlett
  9. Fy søren, så imponert jeg er over fargeleggingen din! Dette er så utrolig vakkert og perfekt!

    SvarSlett
  10. Så aldeles nydelig kort, og det er fargeleggingen din som virkelig skiller dette ut - nydelig.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett