fredag 20. juli 2012

Sommerkonkurranse, del 2

Jippi jeg gikk videre i CopicMarkerNorge sin store sommerkonkurranse :)
Oppgaven for neste runde var en skisse, og fargen gul.

Jeg har holdt på i mange dager med kortet. Jeg har vridd og vendt på ting men har ikke blitt fornøyd! En del av hjelpen kom uventet i postkassen min. Jeg hadde bestilt noen magnetplater, og med i pakken kom noen diecuts. En av de passet perfekt inn i grunn, rett farge og størrelse. Det er den røde hjerteborden fra Cheery Lynn jeg snakker om. Tusen takk til kreativ scrapping :)

Her kommer mitt bidrag til runde 2.
Motivet er av Elisabeth Bell, og er selvfølgelig fargelagt med copics.


Mønsterark er fra Basic Grey, doilyen er en dies fra Cheery Lynn.
Gul divine bakers twine fra WOC, og en liten tag fra Elin..tusen takk til deg:)



Innsiden er pyntet for å matche forsiden. Stemplene er fra Kort og Godt.

Copics jeg har brukt:
E0000, 000, 00, 02, 11, 25, 29, 30, 31, 33, 35, 37, 49
B0000, 00, 02
BV00
R20, 22, 46, 59, 81, 83, 85
RV0000, 00, 99
Y000, 35, 38
YR20, 21, 24
G40, 43, 46
YG95, 99
Blender
Ja jeg vet..det ble fryktelig mange :D

5 kommentarer:

  1. Utrolig nydelig kort. Og så koselig og sommerlig motiv, som er kjempefint fargelagt.
    Lykke til videre i sommerkonkuransen til CMN.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Et herlig kort Yasmine, og for en utrolig dyktig fargelegger du er - det er jo rene kunstverkene!
    Ha ei flott helg!
    klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  3. Fy søren for et herlig kort, Yasmine!!! Fargeleggingen din er bare helt vanvittig flott!!! Jeg er grønn av misunnelse...

    Klem, Hege:)

    SvarSlett
  4. Fantastisk kort og utrolig flott fargelegging Yasmine.
    Så glad for at du forsatt deltar på CMN's sommerutfordring
    Lykke til videre
    klemmer fra Jill

    SvarSlett
  5. Herlig kort og nydelig fargelagt. Takk for at du deltar i sommerutfordringen hos CMN.
    Gunn:))

    SvarSlett