torsdag 29. desember 2011

Babykort

Høstens KOM er ferdig, det var 12 uker med mye gøy. Jeg gleder meg allerede til neste runde :)
Her var mitt bidrag, et rosa babykort.


Babystempel fra Belles`N`Whistles, det er fargelagt med copics.
Papirer fra 3ndy, glitz og inkido. Hvis dere lurer på noe mer så må dere bare spørre :)

Dette kortet ble lagd med tanke på en baby som snart skulle komme, og gjett, babyen kom på selveste julaften. Men jeg ser jo at det er kommet flere små prinsesser i det siste, ei lita papirdokke faktisk :)
Det feirer de over på papirdokkene sin blogg, og jeg ønsker å delta. Gratulerer så mye :)

6 kommentarer:

  1. Nydelig! Herlig trykk, hjertekant, blonder og sløyfe, skikkelig babysøtt :)
    Koselig tekst da :)

    Takk for et flott bidrag til Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Å fy flate - noe så vakkert. Heldige julebaby'n som får så nyyydelig kort.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Gurimalla, dette var virkelig vakkert !!! Nydelig pyntet og masse lekre detaljer!
    Takk for at du deltar på utfordringen til Papirdokkene.

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  4. Du vet allerede hva jeg syns om dette kortet, men jeg nevner det en gang til, helt fantastisk!! På en måte er det veldig deg, det er rosa med nydelig fargelagt motiv og veldig Yasminesk perlebruk. På en annen måte er det langt unna din vanlige stil, det er mange mønsterark, lag på lag og masse blomster og stæsj. Fint er det uansett, og nå må vi utfordre hverandre på en annen måte enn "lag et kort som ingen kjenner igjen som ditt"..

    SvarSlett
  5. Nydelig babykort med mange fine detaljer.

    SvarSlett
  6. Nydelig kort, nydelig trykk og nydelig pyntet! Vakkert til ei lita prinsesse:)

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    smil fra Anne:)

    SvarSlett