torsdag 3. mai 2012

Happy Birthday!

På tide med et nytt kort fra meg.

Denne gangen har jeg lagd et criss cross kort med motiv fra Saturated Canary. Jeg liker de digistemplene veldig godt..kanskje de blir litt ekstra søte med de altfor store øynene :)


Motivet er som alltid fargelagt med copics på x-press it blending card. Vanligvis fargelegger jeg med ganske sterke farger, men denne gangen har jeg prøvd å holde det dust. Knallsterke farger passet ikke så veldig godt sammen med Pion fant jeg ut. Bursdagsteksten er fra Norsk Stempelblad.


En liten tag som er gjemt bak motivet. Tag`en er fra utklippsark til Pion, "Gratulerer" charm fra Kort og Godt, og stempelet er de nye fra Norsk Stempelblad.


Skrivefeltet som ligger inni kortet. Har brukt dies fra Spellbinders for å lage noe å dra kortet ut med. Stempel fra Kort og Godt nede i hjørnet.


Måtte pynte baksiden også denne gangen. Stempel fra Stempelglede på utklipp fra Pion utklippsark.

Ellers har jeg brukt en magnoliadies, MS puncher, litt halvperler fra Papirdesign, diverse produkter fra WOC, osteklut og copics multiliner for å tegne streker rundt motivet.

Jeg ønsker å delta i disse utfordringene:
Saturated Canary: Challenge #16 - Happy Birthday
SimonSaysStamp: Birthday

Copics brukt:
RV91, 93, 95
V0000
BG0000, 000
C0, 2, 4
E0000, 000, 00, 11, 40, 41, 42, 43, 44, 47
R00
W0, 2, 4
G40, 43
YG63
BV20, 25

6 kommentarer:

  1. Nydelig kort. Har også fallt pladask for disse motivene, og det er nydelig fargelagt.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Herlighet så nydelig!! De ser så søte ut de motivene, tror kanskje jeg også må prøve meg på de. Veldig bra fargelagt forresten! Takk for inspirasjon!

    Stine :)

    SvarSlett
  3. This is just completely gorgeous! Love the soft muted colors and your coloring of the image is spot on great!

    Shelby

    SvarSlett
  4. ooooooh wowzers!! talk about stunning! omgosh this is amazing and I lovethe little tag with the charm too.
    thank you so much for popping in and sharing her with us over on the SC challenge blog
    Hugs Lou xxx

    SvarSlett
  5. Nydelig kort. Han en flott helg :)

    SvarSlett
  6. Hi Yasmine this card is stunning I love how you have coloured the image , fantastic work hugs Elaine

    SvarSlett