søndag 25. november 2012

Julekort i CAS

Jeg hadde et veldig hyggelig besøk av Renate fra Rekreasjoner i helgen, og vi lagde julekort i CAS :) Her er et av mine kort fra helgen.


Kraft som base, blått panel med acetat over. Acetaten embosset jeg før jeg festet den til det blå panelet. Jeg syns effekten av det ble utrolig stilig! Embossingfolderen er fra Spellbinders.

Snøkrystallene er også fra Spellbinders, Create A Flake 3. Det ene er stanset ut i folie, det andre i x-press it blending card. En liten blå perle fra Staz, og tekststempelet er fra Norsk Stempelblad.

Ha en riktig fin søndagskveld :)

2 kommentarer:

  1. Et lekkert CAS kort Tove!
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Nok en gang må jeg bare si at dette er rålekkert! Effekten av embosset acetat kommer virkelig ikke til sin rett på et bilde. Og snøkrystall i folie er bare en av mange tips jeg tok med meg fra helga. Du er virkelig inspirerende! :)
    Gleder meg allerede til neste gang vi treffes... når nå det måtte bli. :)

    SvarSlett