onsdag 29. mai 2013

Sommeren fortsetter...

Vi koser oss med sommer i nord. Det er vamt og godt, og solen skinner døgnet rundt nå! Jeg lurer litt på hvor lenge det kan vare, dette været er unormalt bra for mai-måned å være.

I dag mens min lille jente sov en lang formiddagslur fikk jeg gjort ferdig denne tag`en. Nesten litt synd å sitte inne i finværet, men jeg trengte en rolig formiddag, og dessuten var det for varmt ute:)


Havfruen er fra TiddlyInks, og de andre elementene er fra Make It Crafty. Alt er fargelagt med copic.
Selve bakgrunnen er lagd med Distress Paint. Jeg fikk en absolutt herlig pakke fra Scrapsmart med mye lekkert, deriblant flere paints. Til denne bakgrunnen brukte jeg tre farger, chipped sapphire, broken china og picket fence. Ved hjelp av litt vann fikk jeg fargene til å flyte utover slik at det gir en illusjon av bevegelse.

Metallblomsten øverst i hullet er også malt med paints. Det gir en kul emaljert effekt!
God sommer er et stempel fra Norsk Stempelblad, og den er embosset hvit. Til sist brukte jeg en hvit blyant for å tegne inn noen bobler fra fiskene.

Ønsker dere alle en riktig fin onsdagskveld. Klem:)

2 kommentarer:

  1. Og du vennen, er ingenting annet enn et unikum... Jeg elsker alt du lager og alt du fargelegger er fantastisk,-fra fargevalg til sammensetting. Bøyer meg i støvet damen ♥
    Nyt velfortjent sol og sommer
    Stor klem fra Jill

    SvarSlett
  2. Så underbart snyggt!

    KRAM SUSY

    SvarSlett