lørdag 14. april 2012

God bedring...

En venninne av meg ble nylig lagt inn på sykehuset..og jeg tenkte dra på besøk i dag. Men jeg kunne ikke dra på besøk uten å ha med et kort fant jeg ut. Så i går ble det hurtigscrapping på meg, noe som kanskje vises på fargeleggingen.

Jeg fikk nettopp en pakke fra LOTV, og blant mine nye stempel var også dette, Little Nurse. Hun er jo bare så søt, og passet perfekt til dette kortet :)


Motivet er stemplet på X-press it blending card med memento rich cocoa. Det er fargelagt med copics. Dessverre skrev jeg ikke ned hvilke tusjer jeg brukte denne gangen..men det var rimelig mange..noe over 30!
Jeg brukte også en copic multiliner 0.1 for å skrive "paracet" på flasken som jenta holder.


En liten tag som er stemplet med stempel fra Stempelglede. Seam binding fargelagt med copics + litt hero arts twine, og en stetoskop-splittbinders.

Annet utstyr som er brukt:
-mønsterark fra Inkido
-dies fra Lifestyle Crafts
-blomster fra WOC og storyteller
-blonde fra WOC
-tekststempel fra Kort og Godt

Og til sist er kantene svertet og fått en runde gjennom symaskin.

Jeg ønsker å delta på disse utfordringene:
Bunny Zoe`s Crafts - challenge 23 - ribbon or twine
Ett Trykk - gult

Ønsker dere alle en riktig fin lørdagskveld :)

4 kommentarer:

  1. Kjempe søtt kort! :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Dette kortet var helt nydelig!

    SvarSlett
  3. Very cute.

    Thanks for joining us at BunnyZoe. I also have Candy on my blog if you want to hop over HERE.

    Hugs Tracy x


    SvarSlett
  4. Yasmine this is beautiful ,I think you have a fantastic style of crafting, I have looked at your blog and your creations are so full of beautiful details and colour . I am now following for inspiration Hugs Elaine

    SvarSlett