torsdag 19. april 2012

Sjokolade..

Er en av mine største laster..jeg bare MÅ ha sjokolade. 
Så jeg bare måtte ha dette stempelet. Chocolate box, en av de nyeste stemplene, fra Lili Of The Valley.
Jeg liker de stemplene så godt :) Det er stemplet på x-press it blending card med memento rich cocoa, og fargelagt med copics.

Vanligvis fargelegger jeg motiv, også begynner jakten på mønsterark som passer til! I det siste har jeg begynt å finne ark først, og deretter fargelegge. Det er vanskelig har jeg funnet ut. Jeg velger ark, fargelegger, og likevel må jeg ut på jakt etter ark hehe :) 

Jakten denne gangen førte meg til en gammel blokk fra Basic Grey, two scoops.  Det ble et fargerikt kort selv til meg å være.


Som du ser ble det mange lag på lag her..det tok litt tid å sy alle panelene. Spesielt når jeg begynner å bytte tråd mens jeg holder på. Panelene ble sydd med en litt off-white farge, mens selve motivet ble sydd med ROSA! :) Brukte også hvit dabber på noen av panelene i ytterkant.


Innsiden er pyntet slik at den matcher forsiden. 

Utstyr jeg har brukt:
Blomster og bånd fra WOC, halvperler fra MF, hjørnedies fra Whimsy.


Et lite bilde av pyntenålen som jeg har lagd selv. Den ble selvfølgelig rosa.


Jeg ønsker å delta i disse utfordringene:
Ett trykk: gult
Lili`s Little fairies: Diamonds & Pearls

Copics jeg har brukt:
RV0000, 000, 00
R81, 83, 85
Y35, 38
YR20, 21, 24
G40, 43, 46
YG61, 63, 67, 95, 99
E25, 30, 33, 35, 49, 50, 51
N0, 2, 5
W0, 2, 4, 5
+blender 

1 kommentar: