mandag 16. april 2012

Konfirmasjon

Skrekk og gru..jeg ble bedt om å lage et konfirmasjonskort til en GUTT!! Det finnes ikke guttekort i samlingen min, og jeg har knapt nok ark som kan brukes til det. Jeg liker det rosa og jentete..og det passer dårlig til en gutt på 15 år!!
Så ergo måtte jeg prøve meg på noe jeg ikke kan..her er i allefall resultatet.


Jeg gjorde noen søk på google for å finne inspirasjon, og jeg fant dette.
Det var uvant for meg å lage kort uten motiv som skulle fargelegges..og så var det problemet med ark som passer til konfirmasjon. Det hadde jeg selvfølgelig ikke, så det ble en bestilling fra Bikuben gitt. Det ble mønsterark fra Papirdesign til dette kortet, pluss mye annet fint jeg kjøpte som ikke passer til guttekort :)


Beltet til kortet som er stanset ut med stjernedies fra Lifestyle Crafts.
Navnet er laget med dymo, og jeg hadde utrolig nok en dymotape som hadde en mørk blågrønn farge som passet til kortet.


Her er innsiden hvor jeg har brukt stempel fra Inkido, stemplet med memento rich cocoa, og egen tekst laget på pc`n. Selvfølgelig printet ut i brun farge som ligner på rich cocoa.
På midten av kortet har jeg lagd et pengebelte. Det er brukt en Martha Stewart punch, cherish, og det fungerer fint for å holde pengene på plass.

Jeg ønsker å delta i disse utfordringene:
-Papirpikenes Verden: Utfordring #2 - Konfirmasjon
-Scrappekammeret: Utfordring #51 - Til Konfirmanten

3 kommentarer:

  1. Dette ble et flott guttekort :)

    SvarSlett
  2. Dette ble da bare tøft!!!! Tror du er en sånn "skap-guttekort-lager", jeg??? Knallfine farger og smart løsning til pengegave!
    Tusen takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden! Lykke til!

    Klem, Hege

    SvarSlett
  3. Et kjempeflott guttekort!
    Dette kan du da så absolutt!
    Takk for deltagelsen hos Papirpikenes Verden
    Klem

    SvarSlett