fredag 22. juni 2012

Gratulerer med dagen Adrian :)

Den flotte gudsønnen min Adrian blir 7 år idag:)

Jeg hadde helt glemt at jeg skulle lage et kort, kom på det i går, og da ble det en runde med hurtigscrapping på meg. Jeg valgte motiv fra Mo`s digital pencil som jeg fargela med copics. Motivet passer perfekt til en fotballspillende 7-åring :)
Selve oppsettet til kortet er tatt fra Elin over på Papirmølla.

Et gammelt mønsterark fra Chatterbox fikk gjøre nytten, en av de få blå arkene jeg har! Jeg farget litt seambinding med copics, knøt det sammen med twine + charm og tag.

Bokstavene har jeg skriblet med copic multiliner 0.5 på x-press it ark, farget med copics, klipt ut og limt på.


Nærbilde av sløyfe med charm og tag.


Soccer boy heter motivet fra Mo`s. Strekene på skjorten har jeg tegnet på med copic multiliner 0.1.


Til sist copics brukt:
B32, 34, 37
E0000, 000, 00, 11, 40, 42, 44, 47, 49
YG61, 63, 67
T0, 4, 6, 9
C0, 2
W0, 4, 5, 7

God helg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar