onsdag 20. juni 2012

Tusen takk :)

Jeg vil starte med å si tusen takk til dere skjønne damer som legger igjen kommentarer i bloggen min. Det gleder og varmer mitt hjerte masse. Stor klem til dere alle :)

Her kommer et nytt brettekort fra meg til Ett Trykk sin utfordring. Jeg har holdt kortet helt enkelt..bare to blomster og en sløyfe dekorerer framsiden. Motivet er fra Sweet Pea, Karen Middleton, og er gøy å fargelegge:) 
Det er, som alltid, stemplet på x-press it og fargelagt med copics.


Denne gangen har jeg også brukt ark fra Pion...og igjen angrer jeg på at jeg ikke kjøpte flere! Kortet er helt enkelt pyntet, to roser fra Prima og seambinding med en perle.


Innsiden av kortet. Jeg syns arkene var så dekorative i seg selv så det ble ikke gjort noe annet enn litt sverting + stempling. Skrivefeltet er stanset ut med Spellbinders petite ovals, samme som motivet. Tag`ene er en dies fra Memory box.


Tag`ene med stempel fra NSS og Stempelglede.


Baksiden er holdt helt enkel i stil med resten av kortet. Som du ser er motivet montert på 3d puter, det ble litt mer dybde i kortet da. Kortet holdes sammen med magneter som er gjemt under arkene. Det er også brukt puncher fra Martha Stewart.

Jeg ønsker som nevnt å delta i Ett Trykk sin utfordring - bretteteknikk

Copics brukt:
R20, 22, 35, 37, 59
YG61, 63, 67, 99
E0000, 000, 00, 11, 13, 50, 51, 53, 57


2 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort. Enkelt og gjennomført. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Åhhh så lekkert!!! Enkelt og nydelig og et vakkert fargelagt motiv!!
    Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne måneden!
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett