torsdag 6. september 2012

Julekort CAS

Et lite julekort fra meg som er clean and simple.
Jeg bruker evigheter på å lage kort til vanlig. Fargelegging tar sin tid..lete fram ark tar tid..putte det hele sammen tar enda lengre tid:) Så noen ganger er det deilig å lage noe som går fort!

Dette tok litt mer enn 10-min slik som det forrige CAS kortet mitt, men likevel fort gjort. Kan det være at jeg er blitt bitt av CASbasillen?? :)


Jeg har brukt whitewash fra Tim Holtz. Det er embosset med Spellbinders m-bossabilities, pusset litt med sandpapir, og lagt diamond stickles på. Til slutt lagde jeg små sløyfer med gullbånd og limte på.

Ønsker deg en riktig fin torsdags ettermiddag:)

1 kommentar:

  1. Veldig stilig kort! Ser ikke ut som det kun har tatt 10 min for å si det sånn!! :-)

    SvarSlett