mandag 15. oktober 2012

God Jul..i rosa??

Jupp jeg har lagd et rosa julekort! Jeg elsker rosa, så jeg bare måtte ha de nye julearkene fra Pion..de var jo tross alt ROSA:) Derimot å lage julekort med det..ikke like lett. Dette kortet har ligget lenge og ventet på montering, og siden jeg reiser tilOslo i dag (jippi husmorferie!!) gjorde jeg det ferdig i går. Jeg trengte visst et spark bak! Jeg har latt meg inspirere av Jill, hun lagde et absolutt nydelig blått julekort med dette motivet. Vel her er min rosa utgave:)


Motivet er fra Saturated Canary, de er bare så søte:) Jeg har brukt liquid pearls rundt og på motivet, det ser jo litt ut som sne som faller. På bakken har jeg brukt et glitter som heter Sparkling Snow. Nok en gang har jeg fargelagt blondt hår istedet for brunt. Blomster og blonde er fra WOC. Grenpunchen er fra MS. Poststempel fra Kort og Godt.


Innsiden er pyntet i samme stil som forsiden.


En liten hjertetag gjemt bak motivet. Stempel fra Kort og Godt. Har limt på små swarovskikrystaller, herlig bling bling. En liten sløyfe med bånd og sølvtråd, hvor det er festet en God Jul charm og en liten bjelle. Den lager en helt herlig lyd når du tar i kortet..nok en ide jeg har hentet hos Jill.

Jeg ønsker å delta i CopicMarkerNorge sin utfordring "vis oss ditt Rosa prosjekt".

Copics jeg har brukt:
Hud: BV00, E11-02-00-000-0000, R00.
Hår:E33-53-51-50 + blender.
Klær: R83-81, RV000-0000.
Eske:E44-43-42-41-40.
Skyggelegging: N2-0.

4 kommentarer:

  1. Fantastisk kort Yasmine :)
    Jeg synes motivet er helt fantastisk og du har jo som alltid fargelagt det med Yasmin-magi :)
    Jeg elsker teksten med bling, nydelig liten detalj som virkelig gjorde mye og bjellene er jo bare søte da, hihi!
    Fantastisk lag på lag effekt :)
    Jeg er så glad for at du rakk å delta på vår rosa utfordring, lykke til og KOS DEG på husmorferie!!
    Masse klemmer fra Jill

    SvarSlett
  2. Ååååh, for et nyyydelig kort! Julekort i rosa er jo kjempefint! Lekkert fargelagt også. Har akkurat kjøpt noen av disse papirene selv, nå ble jeg inspirert til å lage et rosa kort jeg også. Takk for inspirasjonen!

    SvarSlett
  3. *Dååååne* Du er bare helt fantastisk og dette er helt fantastisk! Kanariene er jo nydelige i seg selv, men du tar motivene til nye høyder. Og jeg bare digger hvordan du får kortene dine til å se fabelaktige ut, selv uten mye dill! Løøøvely! Kos deg videre på husmorferie og gi Elin en klem fra meg! Og en klem til deg selv! ;-)

    SvarSlett
  4. Wow, for et nydelig kort i delikate farger♥. Litt uvant med rosa julekort, men du klarte å få frem litt julefølelse i meg med dette kortet♥. Fargeleggingen din er bare så flott♥.

    Klem, Marita

    SvarSlett