torsdag 21. mars 2013

Scrappetreff i Tromsø

Jeg tilbrakte forrige helg på scrappetreff. Det var utrolig gøy, og jeg møtte masse flotte damer, men jeg fikk ikke lagd så mye. Jeg var på to kurs, og det tok jo litt tid, og utenom rakk jeg bare å lage dette kortet. 


Motivet er Catching Butterflies fra Saturated Canary. Mønsterarkene er fra Bo Bunny. Jeg har ikke tatt bilde av tag`en som er gjemt bak motivet, mest fordi det har ikke blitt stemplet enda. Motivet er selvfølgelig fargelagt med copic.


I en blokk med papir er det ikke nok like ark til å pynte alle sidene likt, så jeg valgte andre ark fra serien til innsiden av kortet. Tekststempel fra Stempelglede.


Til sist baksiden med stempel fra Tim Holtz.

Jeg ønsker å delta hos CopicMarkerNorge som kjører Anything Goes denne runden.

9 kommentarer:

  1. Åhh...her kommer det bilder av yndlingskortet mitt på treffet!
    Utrolig vakkert fargelagt og nydelige farger.

    SvarSlett
  2. Dette er jo bare så flott Tove ♥
    Nydelige farger og som vanlig får du et helt spesielt vakkert skinn i fargeleggingen din. Legger meg langflat! IGJEN! :)
    God påske snuppa og takk for at du gleder oss hos CMN med ditt vakre bidrag
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig fargelegging og vakre farger på kortet. Jeg fikk helt sommerfølelse av det! :) God helg! PS: Det er giveaway på bloggen min som passer de som er glad i å fargelegge! :):)

    SvarSlett
  4. Vilket härligt kort och vilka underbara färger!
    Din färgläggning helt underbar!!!!

    Önskar dig en bra helg!

    KRAM SUSY

    SvarSlett
  5. Vilket finfint kort du gjort, och vilken härlig stämpel - sååå fint färglagd.

    SvarSlett
  6. Det er kos å være på treff. Flott kort du laget.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  7. Så nydelig kort Tove, herlige farger og flott fargelegging!
    Takk for at du deltar hos CMN denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)
    (Ps! Jeg var også på treffet i Tromsø, kjempekoselig treff;)

    SvarSlett
  8. Dette er nydelig fargelagt. Måtte beundre kortet ditt på treffet i Tromsø. Ei fin helg :)

    SvarSlett
  9. Flott kort med bruk av nydelige papirer og herlig motiv:) Takk for at du deltar hos CMN og lykke til!
    Trine

    SvarSlett